Thursday 12 February 2009

KOPUK DIYARI VE COK SINSI BIR ANNE

Benim bayilarak aldigim minimalist dusumu sevmiyor. Tercihi anneannesinin kocaman banyosu. Bugun kapagi oraya atti. Anneannesi de mutlu, memnun kopuk sisesinin yarisini dokmus suya. Goruntunun guzelligi uzerine ben de cagrildim yan daireden feryat figan.
Baktim kopukten kendine bir firavun sakali yapmis, basinda bonesiyle kopuklerden yukselen Venus pozu almis gulumsuyor.Kendimi tuttum, banyodan acele cikartip yemedim onu . Anneannesi debir yandan meyva suyu ve tost gonderiyor benim tirsi kizimin agzindan iceri firsat bu firsat ...Ben yanimda kediyle gelmisim biraz mekan degistirsin, hava alsin hayvancagiz diye. Yan odada da babamin papagani gene kafesini acmis, disarlarda. O sirada "kapiyi acma kedi kacmasin, aman papagan" bagirtilari arasinda Emsal giriyor banyodan iceri, neymis bakkal defteri yazilacakmis. Bir o eksik.
Bu kargasada kasinti tutu totoyu...sanirim anneannesinin abarttigi kopuk miktarindan. Apar topar cikardik firavunesse'i kopuk diyarindan...
Gecenlerde yapmis oldugum balik corbasinin meyvelerini topluyorum. Aksama balik corbasi yapiyorum istermisin dedim ve nefesimi tutuup bekledim. Cevap cok net bir booooooggggkkk oldu. Haaa o zaman balik mi yapsam acaba dedim. Evet, evet balik, anne ne olur balik istiyorum dedi. Balik hakkinda ilk defa boyle sevgi dolu bir cumle kuruyor, gozlerim doldu. Nihhaaahoooooohaaa ... Bu balik sorunu da boylece cozuldu...

No comments: