Tuesday 17 February 2009

SUMUKLUBOCUK


Breh, breh, breh...Hala mi iyilesmez insan???
Gerci ates dustu, burun silme frekansi da yirmi saniyede birden, iki saatte bire dustu.

Ama su an pacavra gibiyim hakkaten. Kendimi burusturup burusturup attigim mendiller gibi hissediyorum.

Soz veriyorum kendime, artik hava durumuna gore giyinip disari cikicam. Kizima bu konuda dirdirladigim herseyi kendime de virvirlayacagim...aman sende bana birsey olmaz, bkz: son on senedir tas gibiyim, atesim bile cikmadi argumani da artik caresiz rafa kaldirilicak.

Aslinda hersey yoga'nin sucu. Abarttim ben, yok yoga yapaliberi artik usumuyorum, yok cok daha rahat regl oluyorum, aman ne kadar sakinim derken ubermensch filan zannettim kendimi herhalde. Ve fakat nirvana'nin yollari tastan...anlasilan

Butun bunlarin yanisira evde garip seyler donuyor. Kizimin iki adet, yeni gelmis ve evden hic cikmamis nota kitabi kayip. Odasini , kitaplarini ve aslinda evin butununu yeni tanzim ettigim icin biliyorum: yoklar. Hayatin gunluk akisindaki aciklanamaz ve fakat cok onemsiz olduklari icin de muhimsenmeyen olaylar sisilesine bir yenisi daha eklendi boylece? Calindi desem, hem demem, hem kim ne yapsin nota kitabini??? Bilmiyorum, nerden baksan esrarengiz:)))

No comments: