Thursday 8 January 2009


Iki gundur evdeyiz. Ask Sultan hasta. Orta kulak. Ne yazik ki antibiyotik. Ana okuluna giderken nice orta kulak baslangicini ve belki orta hallisini dinlenerek ve iyi beslenerek atlatmistik. Alernatif tipcilarin cogu orta kulakta antibiyotigin ancak cok ileri vakalarda kullanilmasindan yanalar. Ben de kullanmazdim, ilkokul rutuni, servis ve aktivite yorgunluklari ustuste binip bagisikligi dusurmeseydi...Ama hissediyorum su siralar bebekaskim cok yorgun. Azaltmak lazim aktivite trafigini..Ama nereden budayacagimi bilemiyorum...oyle yetenekli ki, ogrendigi her yeni sey onu o denli zenginlestiriyor, tabakalandiriyor, gozlerini parlatiyor ki ... Hicbirine zorla goturmuyorum zaten, kendisi iple cekiyor...Bilemiyorum...Iyi ebeveyinlik (ne uyuz bir kelime bu ebeveyn kelimesi bu arada...arapca abawayn'dan geliyormus, ebu baba demek, abawayn'le anne-baba kastedilse de aslinda cift baba gibi gayet sovenist bir acilimi var) bence cocugun potansiyelinin katmer katmer cicek acmasina olanak saglamak biraz da ....

Neyse kaptik mi dunyalar tatlisi doktorumuz Zekai Bey'den uc gunluk rapor, keyfimiz yerine geldi, anne kiz dansi yaptik muayenehanede. Bunun uzerinedir ki Zekai Bey anneligime uc verdi...Kac uzerinden diye sordum, ayip olmasin diye on ama aslinda 100 uzerinden dedi:))

Neyse kizim purr purr uyudu, pembeleri yerine geldi, mavileri koyulasti, sarilari parladi ve bugun yatagimda atom karinca gibi ziplamasindan anladim ki it is O.K...

Simdi Kahkaha Sultan, kedi ve dayi benim yatagima uzanmis vaziyetteler ve aralarinda bilin bir tek kim uyumuyor. Belirtmismiydim, minik bir samseytanidir kendisi ayni zamanda...Princess Poppy'nin mavi kitabini okuyor, yillarca bir Pinky Pinkerton olduktan sonra yeni rengi mavi ...Simdi de "bir dakika chart'ima bakicam" diye yataktan bir firlayisi var ki, sanirsin buyucu-astrolog filandi gecmis hayatinda... Takvimi kastediyor herhalde...ara tatili iple cekiyorUZ, gercekten.
Bu aksam gene uyku minnacik bana, oysa ki yumusak/sicak/huzurlu yatagim ne kadar devetkar goz kirpiyor , ustelik icinde de kaymakli bildircin var...Amaaaaaaaaa acaba Heredot'tan actigim historiografya falindan bir de Tugi cikartip, butun bunlari Genc Osman'a fiyonklayip, alakaya cay demleyebilecek miyim bakalim?????That is the problem...

No comments: