Sunday 21 March 2010

Gece ve Ben



Nocturnal oldum orası kesin. Gece gözlerim, algılarım açılıyor...vampirler gibi. Yanlız ben kan değil kahve tüketiyorum. Neyse ki....daha pratik...


İtiraf ediyorum...bir yazıyorum, bin oynuyorum. Ah..bu yunuslar yada meraklı kediler gibi fıkırdama hallerim. Konsantre olsana be kadın, o zaman daha çabuk bitecek işte...


Bir yazıyorum:


...the ever elusive perfect balance of humours was rarely desired by the melancholic scholar of the early modern England...


Bin oynuyorum:

Begging...begin yooouuuuuuuuuuu...

Kulağımda i-pod..üniverstedeki, lisedeki gibi deliler gibi dansederek. Eh..üniverstedeyim ya...yanlız kulağımdaki i-pod'da ona yüklenmiş şarkılar da kızıma ait...:))))

Neyse ki benim gibi bir deliler kulübündeyim, beni iyice üşütmeden dance-trance' a çıkaracak benden ne bir eksik, olsa olsa fazla arkadaşlarım...sabaha kadar dansetmek istiyorum:))))))))))


bkz: delirium tremens...tabii ki Dostoyevsky


müsadenizle ben kahve içmeye gidiyorum...

bir de... şunu anlamıyorum: neden yazı yazarken bir saat bir dakikaya iniyor...nasıl oloyor da oluyor....

No comments: